2009. április 26., vasárnap

Valami Technics

Hát ez rövid bejegyzés lesz. Music center már évek óta szétesőben volt (sok csavar is hiányzott), gondoltam lecserélem egy erősítőre, ami csak erősítő. Egyszerűen nem tudok visszaemlékezni honnan került hozzám egy ezer éves (olyan 1980-as évekből való) Technincs. Neten se találtam róla sok infót. Kicseréltem a hangfalcsatlakozóit (vagy le is voltak törve?).

Ekkor a rendszer: Marantz CD játszó (általam átalakítva egy kicsit), Technincs erősítő, Quadral hangfal meg hagyományos kábelek mindenhol. Ez a rendszer úgy szólt, hogy valamiért igen ritkán kapcsoltam be. Meg se tudom fogalmazni miért. Ahogy megpróbálok visszagondolni dög unalmasan szólhatott, egyszerűen menekültem a hangja elől, pedig nem visított, vagy ilyesmi.

Talán ha kéthetente bekapcsoltam a rendszert. A szemétre szánt Sanyo music center bizony sokkal jobb erősítő volt tunerestől, kétkazettás magnóstúl, lemezjátszóstúl meg kiiktathatatalan ekvalízerelstől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése