2009. április 26., vasárnap

Denon DCD-1450AR


A korábban leírt rendszer hallgathatatlansága okán muszáj volt valamerre lépnem. És bármilyen régi is volt a Tehnics erősítő, megépítésben valahogy sikerült a Marantz CD játszónak allul maradnia, egyszerűen nem volt valami öröm használni. Darab műanyag érzete volt főleg a lemezfiók miatt. És igazából még a módosítások után sem igazán szerettem a hangját. Így hát egy szép szombati napon hírtelen úgy éreztem megfeszülök, ha nem lesz rögtön nyomban új CD játszóm. Akkoriban mindent így vettem, párom nem kis meglepődésére. Kb. kiszámíthatatlan voltam. Nem kis megértés kellett a feleségem részéről, az biztos. És imsét különös felkészülés nélkül vettem meg a címben nevesített CD játékost talán egy Media-Markt-ban, mert ránézésre ez tetszett, meg Denon még csak közelemben sem volt még. Talán kicsivel több, mint 100e volt akkoriban a lejátszó, olcsó sem éppen volt. A hangja viszont számomra sokkal jobb volt, mint amit Marantz adott és a megépítés is magasabb kategória volt. Komolyzenét ezen hallgattam először úgy igazán, többnyire még csak fülhallgatóval. A hangszórós rendszer az erősítő okán még akkoriban nem nőtt fel a kihíváshoz. Sokáig maradt meg forrásnak a lejátszó. Aztán futómű lett csak, végül belekerült egy kissé ingatag működésű Bodoraudió tuning végül kb. 4-5 év használat után adtam el. Ismét mélyen hallgatva a belekerült módosításokról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése