2009. április 26., vasárnap

AKG-K141M



Kezdjük tehát a legelején. Az ősidőkről amúgy sincsenek képes "emlékek". Szóval a legelső hifi-nek nevezhető eszközöm, ami a mai napig megvan, és immár valószínűleg több, mint 25 éves (!) és AKG-K141M 600Ohm-os füles volt. Talán még főiskola előtt (azaz 1996 körül) vettem, illetve kaptam rá pénzt édesanyámtól. Ő mindig is támogatott engem és ezt kitűnően jelképezte ez az eset is. Látta, hogy fontos nekem és nem volt kérdés számára sem, hogy ez kell-e éppen most...Ha jól emlékszem 6e volt használtan, sose hallottam előtte az AKG-ról, mint márkáról sem, nem is tudom miért ezt vettem. Viszont utána hajnali egyig hallgattam, akkor még kazettát. Egy valamilyen Sanyo music center-en, ami mint látni fogjuk még valószínűtlenül sokáig megmaradt erősítőnek.

Erről a fülesről azért majd készítek képet, igaz most már nem teljesen gyári állapotban van és most már nem ezt használom, de nem vágjunk a dolgoknak ennyire elébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése