2013. január 8., kedd

Elköszönő - Dynaudio DIY hangfal

Mikor is került hozzám...olyan 2004 - 2005 körül? Jó pár éve már. Nagyon sokba került, nagyon megtetszett a hangja.

Aztán úgy éreztem sosincs rendesen kiszolgálva. Vagy a szoba volt túl kicsi, vagy az erősítő túl gyenge, a forrás csak épp egy lap-top. Igazán talán sose állt köré össze egy hozzá méltó rendszer. Egyszerűen túlvállaltam magam vele.

Mire meg kezdhettem volna vele valamit, addigra megváltozott az ízlésem. Ugyan erre a DIY megoldásra nem annyira jellemző az, amely egynémely gyári Dynaudio hangfalra - nevezetesen hogy csak közepes hangerő felett kezdenek el élni és korlátlan áramot felzabálnak az erősítőből - azért ebben az irányban van.

Engem meg jobban kezdtek érdekelni az eleve nagy érzékenységű hangfalak, valahogy élőbbnek találtam mindig a hangjukat.

Eladni azonban nem akartam. Nem kaptam volna érte egy petákot sem. Megalázó dolog lett volna főleg ahhoz képest amennyibe került. Úgyhogy hosszútávú "kölcsönbe" adtam egy közeli barátomnak. Hallgatva és járatva lesz ez a hangfal ami az utóbbi kb. 1 évben szinte meg sem szólalt nálam. És hát mi másra készül egy hangfal ha nem erre?
Csoportkép a költözés napján

1 megjegyzés: